Potvrzuji váš termín

Toto je potvrzení vašeho termínu, který je tímto okamžikem v pořádku zanesen do mého pracovního online diáře.

Současně vám odchází automatické Potvrzení na váš email.

Odesílatelem mailu je rezervační systém "Calendly" z emailové adresy: "no-reply@calendly.com" a s předmětem mailu, který začíná: "Potvrzení ............................"

Proč je mail s Potvrzením důležitý?

V emailu s potvrzením termínu totiž najdete úplně na konci dvě nenápadná šedá tlačítka "CANCEL""RESCHEDULE" - takto v mailu vypadají:

Tato tlačítka v emailu s potvrzením termínu můžete použít v případě potřeby pro:

  • změnu termínu (RESCHEDULE)
  • zrušení termínu (CANCEL)

Mail nepřišel?

  • Pokud email nemůžete najít, chvíli počkejte, někdy může email přijít ihned, jindy za hodinu. To nemohu ovlivnit.
  • A dále mrkněte také složek, kam vám padá hromadná pošta: HROMADNÉ / NEVYŽÁDANÉ.
    V Gmailu je to pod: KATEGORIE -> PROMO AKCE.